Aliupseeriliitto ry

Aliupseeriliitto turvaa ja edistää tinkimättömästi jäsentensä palkkauksellista, ammatillista ja oikeudellista asemaa yhteistyö- ja kehityshakuisella asenteella. Liitto edustaa Puolustusvoimien palveluksessa olevia aliupseereja, lentokonemekaanikkoja, mekaanikkoja ja sopimussotilaita.

Ammattisotilas_aliupseeriliitto

Uutisotsikot

7.12.2018 Ammattisotilas 6/2018 on ilmestynyt

Painettu lehti on jaossa tänään perjantaina 7.12. Verkkolehden voit käydä lukemassa vaikka heti.

6.11.2018 Vääpeli Vainionpäästä vuoden Aliupseeri

Vääpeli Jaakko Vainionpää (54) on valittu Vuoden 2018 aliupseeriksi. Nimitys julkistettiin Aliupseeriliiton edustajakokouksessa Hämeenlinnassa 6.11.

25.10.2018 Ammattisotilas 5/2018 on ilmestynyt

Uusi Ammattisotilas ilmestyy tänään. Lehdessä on tietoa muun muassa ajankohtaisista tietoa työmarkkina-asioista, edunvalvonnasta, yhdistysten toiminnasta sekä tärkeää Osaava jäsen –tietoa.

26.9.2018 Hallituksen jäsenen ja varajäsenen valinta edustajakokouksessa

Edustajakokouksessa 6. - 7.11.2018 valitaan Aliupseeriliiton hallitukseen yksi varsinainen ja yksi varajäsen kaudelle 2018 - 2021.

Osaava jäsen

Osaava jäsen_kansi_web