Ajankohtaista Aliupseeriliitossa

Ajankohtaista-sivuilla on alla olevan uutispalstan lisäksi  vuosien 2015 ja 2016 Ammattisotilas-lehtiä. Lehti julkaistaan osoitteessa www.ammattisotilas.fi

Jos haluat liittyä Aliupseeriliiton uutislistalle, lähetä meille yhteystietosi.

Liity postituslistalle

8.8.2017 11.00

Aliupseeriliiton ampumamestaruuskisat 12.-14.9.

Kilpailut järjestetään Ammunnan sotilaiden suomenmestaruuskilpailujen yhteydessä. Kilpailupaikkoina toimivat Inkoo, Hälvälä ja Santahamina

Liiton mestaruuskilpailuissa ammutaan mestaruuskilpailujen sääntöjen mukaisissa lajeissa

Ks. Mestaruuskilpailujen säännöt

Järjestäjä jakaa evp-kilpailijoille sekä mahdollisille muille tarvitsijoille rynnäkkökiväärit tarvikkeineen ja maastopuvut ase- ja varustarkastuspisteeltä. Kilpailujoukkueet varaavat omat kuulonsuojaimet, lukittavat aseiden ja patruunoiden säilytyslaatikot sekä ratakaukoputket.

Rynnäkkökivääriammunnoissa ei ole mahdollisuutta käydä tauluilla kohdistukset ml.

Rynnäkkökiväärilajeihin järjestäjä on varannut JVA 0316 patruunaa. Aliupseeriliiton muissa kuin rynnäkkökiväärilajeissa kilpailija varaa mukaansa kilpailuissa tarvittavat patruunat.

Puolustusvoimien joukot ilmoittautuvat PVAH asiakirjalla liitettynä asiaan ” AMMUNNAN SOTILAIDEN SM-KISAT 2017” (asianumero 1277/12.08.01/2017). EVP-yhdistykset ilmoittautuvat sähköpostilla osoitteilla marko.leppa@mil.fi ja joonas.asunmaa@mil.fi Viestiin otsikko ”Ilmoittautuminen SM-kilpailuihin 2017”.

Tarkemmat tiedot kilpailuista on lähetetty yhdistyksiin. Liitteenä ohjelma ja ilmoittautumislomake.

LIITE 1 Ohjelma (xls) (42 KB)

LIITE 2 Ilmoittautumislomake 2017 (xls) (37 KB)