Ajankohtaista Aliupseeriliitossa

Jos haluat liittyä Aliupseeriliiton uutislistalle, lähetä meille yhteystietosi.

Liity postituslistalle

31.7.2017 13.10

Aliupseeriliiton suunnistusmestaruuskisat 5.-7.9.

Aliupseeriliiton suunnistusmestaruuskilpailut järjestetään Suunnistuksen sotilaiden SM-kilpailujen yhteydessä 5.-7.9. Imatralla Immolassa.

Palveluksessa olevat Päällystö- ja Aliupseeriliiton kilpailijat ilmoittautuvat joukko- osaston (vast.) ilmoittautumisen yhteydessä (HUOM, muistakaa ilmoittaa edustamanne yhdistyksen nimi).

Päällystö- ja Aliupseeriliiton EVP - yhdistykset ilmoittautuvat torstain 24.8.2017 kuluessa sähköpostitse osoitteeseen kaakkoissuomenrajavartiosto@raja.fi  tämän käskyn liitteenä olevalla ilmoittautumislomakkeella. Ilmoittautumislomake tulee olla täydellisesti täytettynä ml. ruokailut sekä majoitustarpeet.

Kilpailijat, jotka osallistuvat henkilökohtaiseen kilpailuun varaavat omat EMIT - kilpailukortit ja ilmoittavat niiden numerot ilmoittautumisen yhteydessä. Järjestäjältä on rajallinen mahdollisuus lainata kilpailukortteja.

Tutustu kilpailukäskyyn

Ilmoittautumislomake EVP-osallistujille