Ajankohtaista Aliupseeriliitossa

Ajankohtaista-sivuilla on alla olevan uutispalstan lisäksi  vuosien 2015 ja 2016 Ammattisotilas-lehtiä. Lehti julkaistaan osoitteessa www.ammattisotilas.fi

Jos haluat liittyä Aliupseeriliiton uutislistalle, lähetä meille yhteystietosi.

Liity postituslistalle

6.11.2017 9.09

Aliupseeriliitto etsii urheiluvastaavaa

Urheiluvastaava Tuomas Miromäki valittiin Aliupseeriliiton varapuheenjohtajaksi 1.11. Aliupseeriliiton hallitus etsii hänen tilalleen uutta urheiluvastaavaa.

Aliupseeriliiton urheiluvastaavan tehtäviä hoitaa liitonhallituksen tehtävään valitsema henkilö. Tehtävä on luottamustoiminen ja siitä maksetaan liiton hallituksen vahvistama korvaus. Vapaamuotoiset hakemukset voi lähettää viimeistään perjantaina 19.1.2018 klo 16.00 osoitteella toimisto@aliupseeriliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Tuomas Miromäki, urheiluvastaava@aliupseeriliitto.fi tai 040 584 9174.

URHEILUVASTAAVAN TEHTÄVÄT

Urheiluvastaava aktivoi jäsenyhdistyksiä ja niiden jäseniä osallistumaan aliupseeriliiton mestaruuskilpailuihin. Hän Kehittää kilpailutoimintaa jäsenistön ja pääesikunnan koulutusosaston sekä joukko-osastojen kanssa. Lisäksi urheiluvastaavan tehtäviin kuuluu muun muassa seuraavaa:

• Tehdä pääesikunnan koulutusosaston päätöksen mukainen patruunatilaus Logistiikkalaitoksen esikuntaan ja sopia patruunoiden toimitus sieltä ampumakilpailut järjestävälle yhdistykselle .

• Tehdä patruunatarve-esitykset pääesikuntaan.

• Antaa lausuntoja kilpailutoimintaan liittyen.

• Käynnistää liiton toimiston kanssa Vuoden Urheilija valintaprosessin ja antaa hallitukselle lausunnon urheilijan valitsemiseksi

• Ilmoittaa mestaruuskilpailujen järjestämisestä yhdistykselle sekä auttaa niitä mestaruuskilpailujen järjestämisessä

• Hoitaa ampumahiihto-, hiihto- ja suunnistuskilpailujen ilmoittautumiset EVP-jäsenten osalta.

• Hankkii kilpailujen palkinnot yhteistyössä liiton toimiston kanssa.

• Laskee yleismestaruuskilpailujen tulokset ja ilmoittaa ne liiton toimistoon sekä palkittavalle yhdistykselle.

• On mahdollisuuksien mukaan paikalla mestaruuskilpailuissa sekä vuoden urheilijan, että yleismestaruuden voittaneiden palkitsemisessa.

• Hankkii itselleen sijaisen tarvittaessa.