Ajankohtaista Aliupseeriliitossa

Jos haluat liittyä Aliupseeriliiton uutislistalle, lähetä meille yhteystietosi.

Liity postituslistalle

15.9.2017 14.13

Aliupseeriliitto etsii valtakunnallista pääluottamusmiestä

Aliupseeriliitto ry etsii valtakunnallista pääluottamusmiestä (ay-koulutusvastaava). Tehtävä on päätoiminen.

Tehtävä avautuu pääluottamusmies Terho Eirosen määräaikaisen tehtävän päättyessä 28.2.2018. Nyt valittavan valtakunnallisen pääluottamusmiehen toimikausi päättyy 28.2.2022.

Tehtävään valittavalta edellytetään laajaa puolustusvoimien tuntemusta, laajaa asiantuntemusta aliupseerien tehtävistä, kokemusta edunvalvonnasta, matkustusvalmiutta, yhteistyökykyä, hyviä sosiaalisia valmiuksia sekä hyvää suullista ja kirjallista esitystaitoa.

Valtakunnallinen pääluottamusmies, ay-koulutusvastaava

• vastaa ay-koulutuksen suunnittelusta, toteutuksesta ja kehittämisestä

• vastaa luottamusmiesorganisaation ylläpidosta ja kehittämisestä

• osallistuu jatkuvan neuvottelumenettelyn mukaisiin neuvotteluihin

• työsuojelutoiminnan ja työterveyshuollon asiantuntijatehtävät

• yhdistysten jäsenrekrytoinnin ohjaus ja seuranta

• vastuu luottamusmiesyhteistyöstä JHL:n ja muiden järjestöjen kanssa.

Valtakunnallinen pääluottamusmies on kokonaan työstä vapautettu. Tehtävä on sijoitettu Pääesikunnan kansliaan ja toimipaikkana on Aliupseeriliiton toimisto Helsingissä.

Valtakunnallisen pääluottamusmiehen palvelussuhteen ehdot ovat kilpailukykyiset. Tehtävän hoitaminen alkaa 1.3.2018.

Valtakunnallisen pääluottamusmiehen tehtävän hakuaika päättyy perjantaina 13.10.2017.  Kirjalliset hakemukset toimitetaan Aliupseeriliiton toimistoon osoitteella Ratamestarinkatu 11, 7. krs, 00520 Helsinki.

Hakijoiden tulee varautua haastatteluun viikolla 43.

Hallitus valitsee valtakunnallisen pääluottamusmiehen kokouksessaan 1.11.2017

Lisätietoa tehtävästä antaa puheenjohtaja Mika Oranen (mika.oranen@aliupseeriliitto.fi) tai 044 977 7282