Ajankohtaista Aliupseeriliitossa

Jos haluat liittyä Aliupseeriliiton uutislistalle, lähetä meille yhteystietosi.

Liity postituslistalle

23.8.2018 15.05

Aliupseerit huippuvireessä Ammunnan sotilaiden SM-kisoissa

Ammunnan sotilaiden SM-kilpailut päättyivät eilen Porin Prikaatissa Säkylässä. Kilpailujen parhaana kivääriapujana palkittiin ylikersantti Juho Autio (JPR) ja parhaana pistooliampujana ylikersantti Joonas Kallio (KAIPR).

Aliupseerit ampuivat mitalisijoille 25m isopistoolissa,AmmunnanSotilaidenSM2018_Kuva2_PORPR isopistoolin pika-ammunnoissa, 50m pistoolissa, 50 m kiväärissä, rynnäkkökiväärissä sekä 300m vakiokiväärissä ja pika-ammunnoissa.

Aliupseeriliitto voitti Päällystöliiton haulikkoammunnan liitto-ottelussa. Aliupseeriliiton joukkueessa ampuivat Saku Pesu, Aleksi Kuitunen, Jaakko Liimatta ja Tuomas Miromäki.

Kilpailukuvia löytyy Porin prikaatin kisasivuilta

Kaikki Ammunnan sotilaiden SM-kilpailujen tulokset sekä runsaasti kuvia löytyy Porin prikaatin FB-sivuilta https://www.facebook.com/PorinPR

Kuvat: Porin prikaati

AmmunnanSotilaidenSM2018_Kuva5_PORPRAmmunnanSotilaidenSM2018_Kuva4_PORPRAmmunnanSotilaidenSM2018_Kuva6_PORPRAmmunnanSotilaidenSM2018_Kuva1_PORPR