Ajankohtaista Aliupseeriliitossa

Jos haluat liittyä Aliupseeriliiton uutislistalle, lähetä meille yhteystietosi.

Liity postituslistalle

19.6.2018 9.51

Ampumamestaruus 2018

Aliupseeriliiton ampumamestaruuskilpailut järjestetään 20.-22.8. Ammunnan sotilaiden SM-kilpailujen yhteydessä. Ratalajit ammutaan Säkylän perusampumaradoilla.

Aliupseeriliiton ja Päällystöliiton välinen liitokilpailu haulikkolajeissa ammutaan Köyliön Kankaanpäässä.

Maa-, Ilma- ja Merivoimien sekä Rajavartiolaitoksen joukko-osastot ilmoittavat osallistujansa kilpailuihin Sotilaiden Suomenmestaruuskilpailujen sääntöjen mukaisesti, huomioiden tulosrajavaatimukset sekä osanottajien enimmäismäärät. Ilmoittautumiset tulee tehdä liitteenä olevalla lomakkeella 27.7.2018 kuluessa.

Puolustusvoimien joukot ilmoittautuvat PVAH asiakirjalla liitettynä asiaan ” AMMUNNAN SOTILAIDEN SUOMENMESTARUUSKILPAILUT 2018” (asianumero 1362/2018).

Ampumakilpailuihin osallistuvat Aliupseeriliiton jäsenet ilmoittavat osallistumisestaan myös Aliupseeriliiton urheiluvastaava Jaakko Musakalle viimeistään 8.8.2018 klo 16.00. Tällä varmistetaan, että jäsenten osallistuminen on mahdollisimman sujuvaa. Yhteystiedot: Jaakko Musakka, urheiluvastaava@aliupseerilitto.fi, puh. 050 304 9077.

Palkintojenjakotilaisuus 21.8. sekä yhdistetty palkintojen jako ja päättäjäiset 22.8. järjestetään Porin prikaatin elokuvaluokassa. Aliupseeriliitto pitää oman palkintojenjakotilaisuuden Porin prikaatin elokuvaluokassa varsinaisen palkintojenjaon jälkeen.

MO12667_PORPR_V1 (docx) (67.4 KB)

LIITE 1 Sot Am SM Ohjelma (xls) (41.5 KB)
Ilmoittautumislomake Ammunta 2018 (xls) (44.5 KB)