Ajankohtaista Aliupseeriliitossa

Ajankohtaista-sivuilla on alla olevan uutispalstan lisäksi  vuosien 2015 ja 2016 Ammattisotilas-lehtiä. Lehti julkaistaan osoitteessa www.ammattisotilas.fi

Jos haluat liittyä Aliupseeriliiton uutislistalle, lähetä meille yhteystietosi.

Liity postituslistalle

1.12.2017 13.50

Haku ilmavoimien pääluottamusmiehen sijaiseksi

Aliupseeriliitto hakee ilmavoimien pääluottamusmiehen sijaista ajalle 1.5.2018 – 30.11.2018, tai siihen saakka kunnes varsinainen tehtävän hoitaja palaa virkavapaalta. Pääluottamusmiehen sijoituspaikka on Ilmavoimien esikunnassa.

Pääluottamusmiehen tehtäviin kuuluu muun muassa ilmavoimien aliupseereiden ja mekaanikkojen edunvalvonta sekä ilmavoimien luottamusmiesten ohjaus ja tuki. Tehtävään kuuluu luottamusmiesten kouluttamista ja tiedottamista jäsenistölle. Pääluottamusmies osallistuu liiton hallituksen kokouksiin asiantuntijana.

Tehtävään valittavalta edellytetään ilmavoimalaisen aliupseeri- ja mekaanikkotehtäväkentän tuntemusta sekä kokemusta edunvalvonnasta ja järjestötoiminnasta, yhteistyökykyä ja –halua, hyviä sosiaalisia valmiuksia, hyvää suullista ja kirjallista esitystaitoa sekä tavallisten toimisto-ohjelmien hallintaa.

Lisätietoa tehtävästä antaa Tomi Malkamäki puh. 0299 291 350.

Hakuaika päättyy 19.1.2018 klo 16.00. Vapaamuotoiset hakemukset liitteineen on toimitettava Aliupseeriliiton toimistoon osoitteella toimisto@aliupseeriliitto.fi tai Ratamestarinkatu 11, 7. krs, 00520 Helsinki.

Hallitus valitsee pääluottamusmiehen sijaisen kokouksessaan 13.2.2018