Ajankohtaista Aliupseeriliitossa

Jos haluat liittyä Aliupseeriliiton uutislistalle, lähetä meille yhteystietosi.

Liity postituslistalle

28.3.2018 9.08

Haku merivoimien pääluottamusmieheksi

Aliupseeriliitto hakee merivoimien pääluottamusmiestä 28.2.2020 päättyvälle kaudelle. Pääluottamusmiehen sijoituspaikka on merivoimien esikunnassa

Pääluottamusmiehen tehtäviin kuuluu muun muassa merivoimissa palvelevien aliupseereiden edunvalvonta sekä merivoimien luottamusmiesten ohjaus ja tuki. Tehtävään kuuluu luottamusmiesten kouluttamista ja tiedottamista jäsenistölle. Pääluottamusmies osallistuu liiton hallituksen kokouksiin asiantuntijana.

Tehtävään valittavalta edellytetään merivoimalaisen aliupseeritehtäväkentän tuntemusta sekä kokemusta edunvalvonnasta ja järjestötoiminnasta, yhteistyökykyä ja –halua, hyviä sosiaalisia valmiuksia, hyvää suullista ja kirjallista esitystaitoa sekä tavallisten toimisto-ohjelmien hallintaa.

Lisätietoa tehtävästä antaa Terho Eironen puh 0299 500 785

Hakuaika päättyy 13.4.2018 klo 16.00. Vapaamuotoiset hakemukset liitteineen toimitetaan Aliupseeriliiton toimistoon osoitteella toimisto@aliupseeriliitto.fi.

Hallitus valitsee pääluottamusmiehen kokouksessaan 19.4.2018