Aliupseeriliiton EVP-yhdistys ry

EVP-YHDISTYKSEN TOIMINTAA

VIRKISTYSTÄ huom. edelliset seuraavat kohta

Hallinto, viestintä, jäsenedut, jäsenmaksu

Yhdistyksen hallitus

Yhdistyksen hallituksessa  7.9.2017 alkaen toimivat seuraavat henkilöt

·         Puheenjohtaja Jouni Ahola (kotisivut ja jäsenrekisteri)  0407273919  jouni.ahola@pp2.inet.fi

varapuheenjohtaja Raimo Karjalainen                           0505975360  ra.karjalainen@gmail.com

·         Sihteeri ja rahastonhoitaja Leena Kosonen                    0405749532  leenam.kosonen@gmail.com

·         Hallituksen jäsen Urpo Salmelainen (matkavastaava)    0405288212  urpo.salmelainen@gmail.com

·         Hallituksen varajäsen Tapio Kinnunen                             0405361135  tapio.kinnunen@rops.fi

Hallituksen varajäsen Mauri Liukkonen                                                 liukkonenmauri@msn.com

Viestintä

Olen uusi EVP-kotisivujen ylläpitäjä ja jäsenrekisterin käyttäjä. Kimmo Kupiainen +358405940998

EVP-yhdistys tiedottaa jäsenilleen jatkossa Ammattisotilas-lehden EVP-palstalla, näillä kotisivuilla, tarvittaessa sähköpostitiedotteilla. Jos et ole antanut yhdistykselle sähköpostiosoitettasi, voit lähettää sen yhdistykseen osoitteella kimmo.kupiainen@kolumbus.fi. Ilmoituksen voi tehdä myös Aliupseeriliiton sivuilla olevalla sähköisellä lomakkeella osoitteessa www.aliupseeriliitto.fi/muutosilmoitus.

Jäsenedut

EVP-yhdistyksen jäsenet ovat kaikkien Aliupseeriliiton neuvottelemien jäsenetujen piirissä. Ainoa poikkeus tähän ovat tapaturma- ja matkustajavakuutukset, mitkä ovat voimassa sen vuoden loppuun asti, jolloin jäsen täyttää 68 vuotta. Aliupseeriliitto tiedottaa yhdistyksen jäseniä mahdollisista yli 68-vuotiaille kohdennetuista lisävakuutuksista.

Lisätietoa jäsenvakuutuksista ja muista vakuutuseduista

Muita jäsenetuja ovat muun muassa

-          Vierumäen mökki

-          Hotelli- ja kylpyläedut

-          Laivamatkat

-          Autovuokraus

-          Polttoaine-edut

-          Ostoetuja useissa liikkeissä

-          Aliupseeriliiton urheilukilpailut ja muut jäsentapahtumat

-          Ammattisotilas-lehti

-          Aliupseerikalenteri

Lisätietoa jäseneduista

Jäsenmaksu

Aliupseeriliiton edustajakokous päätti 1.11.2017 EVP-jäsenten vuoden 2018 jäsenmaksuiksi 50 €/vuosi alle 68-vuotiailta ja 20 €/vuosi yli 68-vuotiailta. Yhdistys ei peri omaa jäsenmaksua vuonna 2018.