PIKKUJOULUT 2018

Kymenlaakson Aliupseerit Ry:n vuoden 2018 pikkujoulut järjestetään avec-tilaisuutena perjantaina 14.12 klo 19.00-23.00 Kouvolassa Sokos Hotel Vaakunan Vaakuna-salissa.

Kauden vihersalaattia ja vinegrettea
Lämminsavulohta ja aiolia
Chili-kanasalaattiaeriko
Punajuuri-vuohenjuustotortellineja
Oliiveja, cocktailkurkkuja ja aurinkokuivattuja tomaatteja
Leipätori, voita ja tapenadea
Ylikypsää naudanrintaa ja tummaa timjamikastiketta
TAI paahdettua lohta ja kantarellikastiketta
Dijon-perunapyre
Paahdettuja kasviksia
Kahvia /teetä ja suklaabrownie

Sitovat ilmoittautumiset mahdollisine erkoisruokavalioineen 29.11.2018 klo 16.00 mennessä kymenlaakso@aliupseeriliitto.fi tai 050-3098379

Tervetuloa!

-Hallitus

Kiitos kaikille Kymenlaakson Aliupseerit ry:n vuosikokoukseen osallistuneille!

Sääntöjen mukaiset vuosikokousasiat saatiin käsiteltyä, jonka jälkeen liittomme puheenjohtaja Jyrki Surkka kertoi aliupseereja koskevista ajankohtaisista asioista.

Kokouksen jälkeen keskusteluja jatkettiin leppoisasti illallisen ja saunan merkeissä.

Aurinkoista kesää kaikille!

Kymenlaakson Aliupseerit ry:n vuosikokous 2018

KymAu ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään perjantaina 27.4.2018 klo 18:30 alkaen Kouvolan Sokos Hotel Vaakunassa. (Hovioikeudenkatu 2, 45100 Kouvola)

Kokouksessa käsitellään sääntöjen mukaiset vuosikokousasiat.

Kokouksessa on tavattavissa Aliupseeriliiton tuore puheenjohtaja Jyrki Surkka sekä muita luottamushenkilöitä.

Kokouksen jälkeen ruokailu yhdistyksen laskuun sekä mahdollisuus saunomiseen.

Ruokailuvahvuuksiin liittyen sitovat ilmoittautumiset perjantaihin 13.04.2018 mennessä ruoka-aine allergioineen.

Ilmoittautumiset / lisätietoja: mika.karhula@aliupseeriliitto.fi tai 050-3098379

TERVETULOA!

-KymAu ry:n hallitus

Kiitos kaikille yhdistyksemme pikkujouluihin osallistuneille sekä Ravintola Mulligansin väelle onnistuneesta ja mukavasta illasta!

PS. Yhdistyksen jakamat 50kpl elokuvalippua olivat tarkoitettu ensisijaisesti uuden Tuntematon Sotilas -elokuvan katsomiseen kunnioittaen 100 -vuotiasta itsenäistä suomea sekä sotiemme veteraaneja. Lisäksi halusimme yhdistyksenä tukea osaltamme jäsenien yleissivistystä sekä suomalaista elokuvateollisuutta.

Hyvää joulun aikaa kaikille!

-KymAu ry-

Kymenlaakson Aliupseerit ry:n pikkujoulut

Kymenlaakson Aliupseerit ry järjestää jäsenilleen perinteiset pikkujoulut perjantaina 08.12.2017 klo 18.00-22.00 ravintola Mulligansissa Kouvolassa. Osoite on Kouvolankatu 11.

Kyseessä on Avec-tilaisuus ja yhdistys tarjoaa sisäänpääsy- ja palvelumaksun ravintolaan, alkuglögin, runsaan noutopöydän sekä ruokajuomat.

Paikalla on yhdistyksen hallituksen väkeä ja luottamushenkilöitä, joilta jäsenet voivat kysellä esimerkiksi edunvalvontaan ja järjestötoimintaan liittyviä asioita.

Yksityistilaisuus päättyy klo 22.00, jonka jälkeen ovat aukeavat kaikille ja jäsenillä on mahdollisuus jäädä jatkamaan iltaa BRAND NEW CLASSICS -bändin tahdissa.

Mukaan mahtuu ravintolan asiakaskapasiteetista johtuen 120 ensimmäistä mukaanlukien avecit, joten kannattaa ilmoittautua nopeasti!

SITOVAT ilmoittautumiset  24.11.2017 mennessä mika.karhula@aliupseeriliitto.fi  tai 050-3098379 (puh/txt/whattsapp). Ilmoittautumisen yhteydessä on kerrottava mahdollinen avec ja ruoka-aine allergiat.

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA!

VUOSIKOKOUS 2017

Kymenlaakson Aliupseerit Ry:n vuosikokous pidetään perjantaina 28.04.2017 klo 18.00 alkaen Tykkimäen saunalla osoitteessa
Lautarontie 3 Kouvola.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen mukaiset vuosikokousasiat. Kokouksen jälkeen yhdistys tarjoaa ruokailun ruokajuomineen jonka jälkeen mahdollisuus saunomiseen. Tilat on varattu käyttöön klo 22.00 asti.

Sitovat ilmoittautumiset mahdollisine erikoisruokavalioineen viimeistään keskiviikkona 26.04.2017  osoitteeseen kymenlaakso@aliupseeriliitto.fi tai 050-3098379/puhelu/txt/whattssapp.

Tervetuloa,

-Hallitus

Kiitos kaikille Kymenlaakson Aliupseerit Ry:n vuosikokoukseen osallistuneille!

Kokous asiat saatiin hyvin käsiteltyä, ruoka oli maittavaa ja kokouspaikka Tykkimäen Sauna tarjosi hienon elämyksen kelluvine lauttasaunoineen Käyrälammen rannalla Kouvolassa.
Kokouksessa käytiin läpi myös aliupseerien ajankohtaisia asioita ja keskustelujen yhteydessä jäseniltä tuli paljon hyviä ideoita ja ajatuksia toimintamme kehittämiseen liittyen, joita hallitus pyrkii ottamaan huomioon toiminnan suunnittelussa.

Hyvää kesän alkua kaikille!

KYMENLAAKSON ALIUPSEERIT FACEBOOKISSA

Kymenlaakson Aliupseerit Ry:lle on perustettu oma Facebook-yhteisö.

Yhteisö löytyy Facebookin hakua käyttäen ja jäseniä kannustetaan liittymään siihen sekä seuraamaan sitä aktiivisesti, koska se toimii yhtenä tiedottamisen välineenä.

Jäsenet voivat kirjoittaa Kymenlaakson Aliupseerit ry:n seinälle asiallisia ajatuksia, ideoita, kysymyksiä ja kommentteja sekä he voivat kutsua kavereitaan tykkäämään yhteisömme sivusta.