Mikkelin Aliupseerit ry

Yhdistys on jäseniä varten. Se edustaa ja valvoo heidän oikeudellisia, palkkauksellisia, ammatillisia, koulutuksellisia sekä sosiaalisia etujaan.

Mikkelin Aliupseerit ry on perustettu 6.3.2009. Perustamiskokous pidettiin Savon Sotilassoittokunnan harjoitustiloissa ja läsnä oli innostunut joukko aliupseereita. Aliupseeriliiton jäseneksi Mikkelin Aliupseerit ry hyväksyttiin 1.1.2010. Yhdistyksen kotipaikka on Mikkelin kaupunki.Yhdistyksessä on noin 50 jäsentä.

Yhdistyksen hallitus kokoontuu keskimäärin 4-6 kertaa vuodessa ja lisäksi yhdistyksen vuosikokous pidetään vuosittain tammi - toukokuussa.

Varsinaiset jäsenet palvelevat aliupseereina, siviileinä ja sopimussotilaina Maavoimien esikunnassa (MAAVE), Karjalan lennostossa (KARLSTO) ja Puolustusvoimien johtamisjärjestelmäkeskuksessa (PVJJK).

HALLITUS VUONNA 2018

Puheenjohtaja Jani Ratamäki, jani.ratamaki@gmail.com

Varapuheenjohtaja Harri Nyyla

Sihteeri Atte Liikanen