Jäsenyhdistysten vastuualueet 27.10.2015

Luottamusmiestoiminta ja Aliupseeriliiton jäsenyhdistysten yhteydenpito joukko-osastoihin on jaettu seuraavasti (Joukko-osasto, vastuuyhdistys):

JOUKKO-OSASTO       YHDISTYS

ILMAVE                       Keski-Suomen Aliupseerit
ILMASK                        Keski-Suomen Aliupseerit
JPR                               Pohjoisen Aliupseerit
KAARTJR                      Uudenmaan Aliupseerit
KAIPR                          Tervareitin Aliupseerit
KARLSTO                     Kuopion Aliupseerit
KARPR                         Kymenlaakson Aliupseerit
LAPLSTO                      Lapin Aliupseerit
LOGLE                         Tampereen Seudun Aliupseerit
1LOGR                         Keski-Suomen Aliupseerit
2LOGR                         Kanta-Hämeen Aliupseerit
3LOGR                         Tampereen Seudun Aliupseerit,
                                    Lapin Aliupseerit (Haapajärvi, Tervola)
MAASK                        Lappeenrannan Aliupseerit
                                    Haminan Aliupseerit (RUK)
MAAVE                        Mikkelin Aliupseerit
MERISK                       Suomenlahden Aliupseerit
MERIVE                       Lounais-Suomen Aliupseerit
PE ja MPKK                 Uudenmaan Aliupseerit
PORPR                         Satakunnan Aliupseerit
PSPR                            Kanta-Hämeen Aliupseerit
PVJJK                           Keski-Suomen Aliupseerit
PVTIEDL                      Tilannealiupseerit
RPR                             Suomenlahden Aliupseerit
RLAIV                          Lounais-Suomen Aliupseerit (Pansio)
                                    Suomenlahden Aliupseerit (Upinniemi)
RÄJK                            Satakunnan Aliupseerit
SATLSTO                      Tampereen Seudun Aliupseerit
UTJR                            Kymenlaakson Aliupseerit
UUDPR                        Uudenmaan Aliupseerit

Eläkkeelle jääneet Aliupseeriliiton jäsenyhdistysten jäsenet voivat hakeutua Aliupseeriliiton EVP-yhdistyksen jäseniksi.