Liity jäseneksi

Tällä liittymislomakkeella liityt Aliupseeriliiton jäsenyhdistyksen jäseneksi sekä halutessasi JATTK-työttömyyskassaan. Työttömyyskassan jäsenyys on edellytys ansiosidonnaisen päivärahan saamiselle. Vahvistamme liittymisen sinulle kirjallisesti. Ilmoitamme jäsenyydestäsi puolustusvoimille, valitsemaasi jäsenyhdistykseen sekä työttömyyskassaan. Työttömyyskassan jäsenyys voi alkaa aikaisintaan siitä päivästä kun lähetät tämän lomakkeen Aliupseeriliittoon.

JATTK-työttömyyskassan jäsenmaksu sisältyy Aliupseeriliiton jäsenmaksuun. Liittyäksesi työttömyyskassaan sinun tulee ilmoittaa asiasta alla olevalla lomakkeella (vastaa Kyllä työttömyyskassa-kysymykseen).
>> Lisätietoa jäsenmaksusta.

Lomakkeen täyttämällä valtuutat työnantajan perimään liiton jäsenmaksun suoraan palkastasi. Jos haluat maksaa jäsenmaksun itse liittoon, ilmoita siitä erikseen liiton toimistoon (toimisto@aliupseeriliitto.fi) kun olet lähettänyt tämän lomakkeen.

Valitse jäsenyhdistykseksesi ensisijaisesti se yhdistys, joka vastaa oman joukko-osastosi aliupseerien toiminnasta.

>> Lisätietoa jäsenyhdistyksistä

>> Lisätietoa työttömyyskassasta

Aliupseeriliiton jäsenyys ja työnantajan jäsenmaksun perintä ovat voimassa tästä päivästä lukien toistaiseksi. Jäsen voi irtisanoa jäsenmaksun perintäsopimuksen päättyväksi ilmoittamalla asiasta Aliupseeriliiton toimistoon muutostietolomakkeella.

Huom! Jäsenyys Aliupseeriliiton jäsenyhdistyksessä päättyy vasta sitten kun jäsen ilmoittaa asiasta liittoon. Ilmoitus tehdään muutostietolomakkeella.

>> Lue Aliupseeriliiton jäsenrekisterin tietosuojaseloste

TÄYTÄ JÄSENHAKULOMAKE

Lomakkeen käytössä on ajoittain ilmennyt ongelmia Internet Explorerin vanhemmilla selainversioilla. Jos et saa lomaketta toimimaan, vaihda Firefoxiin tai IE-selaimen uudempaan versioon ja koita täyttää lomake uudelleen. Voit ottaa ongelmatilanteissa yhteyttä omaan luottamusmieheesi tai Aliupseeriliiton toimistoon.

>> Aliupseeriliiton yhteystiedot

Muistithan painaa harmaata LÄHETÄ-painiketta, jotta jäsenhakemuksesi siirtyy Aliupseeriliittoon.

_______________________________________________________________________________________

Hei sinä uusi aliupseerijäsen!

Kerro meille, kuka suositteli sinulle Aliupseeriliiton jäsenyyttä. Paina lopuksi sinistä Lähetä-painiketta, jotta vastauksesi siirtyy Aliupseeriliittoon.