Frisbeegolf-mestaruus 2018

Vuoden 2018 Frisbeegolf-mestaruuskilpailut järjestetään Ammattisotilas_Aliupseeriliitto_Frisbee_1_Kuva_AstaRuuskanen_verkkolauantaina 5.5. Tikkakosken läheisyydessä Hiiska DG:n radalla. Kilpailuun voivat osallistua kaikki aliupseeriliiton jäsenet. Kilpailussa on avoin ja naisten sarja sekä yhdistysten välinen mestaruuskilpailu.

Molemmissa sarjoissa palkitaan kolme parasta heittäjää ja yhdistyskisassa kolme parasta yhdistystä.

Kilpailussa kierretään Hiiska DG:n rata kahteen kertaan ja vähimmällä heittomäärällä selvinnyt julistetaan voittajaksi. Mukaan hyväksytään kaikki Aliupseeriliiton yhdistysten jäsenet ja toimiston työntekijät taitotasosta riippumatta. Ketään ei jätetä ulkopuolelle joten rohkeasti mukaan hauskaan päivään vaikket olisi kiekkoa koskaan kädessä pitänytkään.

Kilpailun järjestelyistä vastaa Keski-Suomen aliupseerit ry. Kisayhteyshenkilönä toimii Jani Laitinen (jani.laitinen@aliupseeriliitto.fi).

Kilpailun yhteistyökumppanina on tänäkin vuonna InnovaStore. Tutustu kumppani-tarjouksiin jäsensivuilla (vaatii kirjautumisen).

Innovastore_Aliupseeriliitto_Frisbeegolf2018