Jäsenvakuutukset

Aliupseeriliitto on vakuuttanut yhdistysten jäsenet seuraavasti:

• Vapaa-ajan tapaturmavakuutuksella
• Matkustaja- ja matkatavaravakuutuksella
• Järjestövakuutuksella
• Ammatillisella vastuu- ja oikeusturvavakuutuksella

Vapaa-ajan tapaturmavakuutus, matkustaja- ja matkatavaravakuutus sekä järjestövakuutus ovat Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turvassa. Vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä matkustaja- ja matkatavaravakuutuksen piirissä ovat jäsenmaksunsa maksaneet jäsenet sen vuoden loppuun asti, jolloin he täyttävät 68 vuotta.

Tapaturmavakuutuksessa vakuutettuja ovat liiton jäsenet ja toimihenkilöt, joilla on vakinainen asunto Suomessa, jotka pääasiallisesti oleskelevat Suomessa ja joilla on Kelakortti osoituksena Suomen asumisperusteiseen sosiaaliturvaan kuulumisesta. Jos vakuutettu vuosittain oleskelee yli kuusi kuukautta kalenterivuodesta ulkomailla, ei hänen katsota asuvan vakituisesti Suomessa.

Huomaathan, että tapaturma- ja matkustajavakuutus ovat voimassa Suomessa ja Suomesta alkavilla matkoilla sekä kriisinhallintatehtävissä olevilla. Jos olet lähdössä muihin kansainvälisiin tehtäviin, varmista etukäteen, että sinulla on asianmukainen tapaturmavakuutus myös vapaa-ajalle.

Ammatillisen vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen piiriin kuuluvat Aliupseeriliiton varsinaiset, työssäkäyvät jäsenet. Tämä vakuutus on OP:ssä.

>> Ammatillinen vastuu- ja oikeusturvavakuutus

Lue lisää Turvan vakuutuksista