SAK:n lomaedut

SAK:n jäsenliittojen jäsenet saavat hyviä jäsenetuja Imatran Kylpylästä. Alennuksia on tarjolla sekä majoituksista että hoidoista.

Imatran kylpylän jäsenetusivut

Kokouspakettietuja yhdistyksille

Solars Kylpylät antaa SAK:laisten liittojen jäsenille 10%:n alennuksen kylpylöiden normaaleista huonehinnoista. Alennus ei koske lomapaketteja eikä muita yksittäisiä palveluja, eikä se ole voimassa juhlapyhinä. Varauksen voi tehdä koodilla "SAK-SOLARIS".

Aliupseeriliiton jäsenet saavat  alennusta Eckerö Linen risteilyistä ja reittimatkoista. Etuhinta koskee Aliupseeriliiton jäseniä ja samalla varauksella mukana olevia matkustajia. Voimassa oleva jäsenkortti tulee esittää lippuja lunastettaessa.

SAK:laisten ammattiliittojen jäsenet saavat Suomen Retkeilymajajärjestön kautta kansainvälisen hostellikortin 12 eurolla (normaali hinta 17 euroa). Kortilla saa vähintään 10 prosentin alennuksen hostellimajoituksesta eri puolilla maailmaa. Kortilla saa muitakin matkailuun liittyviä etuja kuten alennusta auton vuokraamisesta ja museoiden sisäänpääsymaksuista. Lisätietoa jäsenedusta ja alennuksista sekä ohjeet hostellikortin hankkimiseen löytyvät Suomen Retkeilymajajärjestön sivuilta.
Suomen Retkeilymajajärjestön jäsenkortti nyt kännykkään

Sokos Hotellit tarjoaa liiton jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia sekä Suomessa että virossa. Sokos Hotellien kampanjakoodi on LIITTO2018. Hintaetu on voimassa vain netin kautta tehdyissä ja ennakkoon maksetuissa varauksissa. Näytä jäsenkorttisi vastaanotossa sisään kirjautuessasi.

Varaa hotelli

Tallink Silja tarjoaa Aliupseeriliiton jäsenille mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi veloituksetta, kanta-asiakasohjelman Silver-tasolle. Mikäli olet jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, sinut siirretään Silver-tasolle.

Viking Line tarjoaa SAK:laisten liittojen jäsenille alennuksia muun muassa risteilypaketeista. Lisäksi Viking Line tarjoaa ammattiosastoille ja yhdistyksille kokousmatkoja koskevia etuja.

Hertz Autovuokraamo tarjoaa SAK:laisten liittojen jäsenille enimmillään 15 %:n alennuksen vuokra-autoista Suomessa ja maailmalla. Edun saa ilmoittamalla varauksen yhteydessä alennustunnuksen CDP 719957. Varaukset voi tehdä netissä osoitteessa www.hertz.fi, puhelimitse soittamalla Hertzin Varauspalvelun numeroon 0200 11 22 33 (0,75 e/min. + pvm/mpm).

SAK:n jäsenliittojen jäsenet saavat Nordic Choice Hotels -ketjun hotelleista 15 % alennuksen päivän hinnoista (pe, la tai su-majoitus).

Lataa esite

>> Varaa hotelli