Ansiosidonnainen työttömyysturva

Ansiosidonnainen työttömyysturva on yksi tärkeimpiä ammattiliittojen tarjoamia jäsenpalveluja. Aliupseeriliiton jäsenenä olet myös JATTK-työttömyyskassan jäsen.

Työttömyyskassa maksaa jäsenilleen lakisääteisiä etuuksia (ansiopäivärahaa eli ansioon suhteutettua työttömyyspäivärahaa työttömyyden ajalta ja vuorottelukorvausta vuorotteluvapaan ajalta) silloin kun jäsenet täyttävät näiden etuuksien saamisen edellytykset.

Työttömyyskassa-asiamiehesi on toimistosihteeri Jaana Pakarinen. Häneltä saat lisää tietoja työttömyysturvastasi. Lisäksi JATTK-työttömyyskassan puhelinpalvelu palvelee sinua. Heidät tavoitat puhelinnumerosta 09-720 6820 tiistai-torstai klo 9.00-11.30.

Työttömyyskassan verokkosivuilta osoitteesta www.jattk.fi löytyy tietoa eri etuuksista ja niiden hakemisesta. Ansiopäivärahahakemuksen liitteineen voi jättää verkkosivujen eAsioinnin kautta http://jattk.fi/palvelumme/hae korvausta - easiointi.

HUOM!! Mikäli et pääse kirjautumaan eAsiointiin, ota yhteyttä työttömyyskassan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@jattk.fi

Työttömyyskassojen yhteisjärjestön TYJ:n sivuilta löydät muun muassa päivärahalaskurin sekä ansiopäiväraha- ja vuorotteluvapaakorvaushakemuksen.

Linkki TYJ:n sivuille