Avoin työpaikka: Valtakunnallinen pääluottamusmies

Aliupseeriliitto ry hakee valtakunnallista pääluottamusmiestä ajalle 1.10.2024 – 29.2.2028. Tehtävä on päätoiminen.

Valtakunnallisen pääluottamusmiehen vastuulle kuuluvat

Valtakunnallinen pääluottamusmies on kokonaan työstä vapautettu. Tehtävä on sijoitettu Pääesikunnan kansliaan ja toimipaikkana on Aliupseeriliiton toimisto Helsingissä.

Tehtävään valittavalta edellytetään laajaa puolustusvoimien tuntemusta, laajaa asiantuntemusta aliupseerien tehtävistä, kokemusta edunvalvonnasta, matkustusvalmiutta, yhteistyökykyä, hyviä sosiaalisia valmiuksia, hyvää suullista ja kirjallista suomen kielen esitystaitoa, englannin kielen taitoa sekä tavallisten toimisto-ohjelmien hallintaa.

Hakuaika päättyy 24.5. klo 16.00. Kirjalliset hakemukset toimitetaan Aliupseeriliiton toimistoon osoitteeseen toimisto@aliupseeriliitto.fi.

Aliupseeriliiton hallitus haastattelee hakijat ja tekee valinnan 11.6.2024.

Lisätietoja tehtävästä antaa puheenjohtaja Mika Tiitinen puh. 050 353 1379.