Järjestösihteeriksi Aliupseeriliittoon

Oletko sinä etsimämme henkilö?

Aliupseeriliiton järjestösihteerinä

• Toimit jäsenten ensisijaisena yhteyshenkilönä jäsenyyteen ja jäsenpalveluihin liittyvissä asioissa. Osallistut jäsenpalvelujen kehittämiseen.
  • Toimit jäsenten ja työttömyyskassan välisenä yhteyshenkilönä (kassa-asiamies).
  • Vastaat jäsenyydenhallinnan käytännön toimista ja osallistut jäsenhallinnan kehittämiseen
  • Toimit tietosuojavastaavana
  • Vastaat Aliupseeriliiton toimistopalveluista.
  • Valmistelet tilitoimistolle ostolaskut, matkalaskut, palkat ja palkkiot ja laadit myyntilaskut, seuraat jäsenmaksujen toteutumista.
  • Osallistut liiton sisäiseen ja ulkoiseen viestintään. Tuotat oman vastuualueesi teemoista sisältöjä liiton eri medioihin ja vastaat muun muassa postituslistojen ylläpitämisestä.
  • Toimit pääsihteerin sijaisena Aliupseeriliiton hallinnon kokousten järjestelyissä.
  • Toimit pääsihteerin sijaisena tietojärjestelmien pääkäyttäjänä.

Tehtävän hoidossa on eduksi tradenomin tutkinto tai muu soveltuva alempi korkeakoulututkinto.

Sinulla on kokemusta järjestötyöstä, jäsenyydenhallinnasta ja taloushallinnosta. Olet perehtynyt henkilötietojen turvalliseen käsittelyyn (tietosuoja-asiat). Olet kiinnostunut jäsenpalvelujen, jäsenyydenhallinnan ja jäsenviestinnän kehittämisestä.

Työkokemus ammattiliitosta tai työttömyyskassasta sekä Puolustusvoimien tuntemus ovat eduksi tehtävässä. Puhut ja tuotat sujuvasti tekstiä suomeksi. Katsomme eduksi, että pystyt asioimaan jäsenten ja yhteistyökumppaniemme kanssa suullisesti ja kirjallisesti myös ruotsin- ja englannin kielillä.

Hallitset Microsoft O365-ympäristön käytön ja käytät sujuvasti erilaisia tietojärjestelmiä.

Olet yhteistyöhakuinen asiakaspalvelija. Työntekijänä olet aktiivinen, oma-aloitteinen ja ratkaisukeskeinen. Osaat suunnitella ja johtaa oman vastuualueesi tehtäviä itsenäisesti.

Tarjoamme paikan, jossa voit käyttää monipuolisesti omaa osaamistasi ja ammattitaitoa osana kasvavaa ja kehittyvää ammattijärjestöä.

Toimistomme sijaitsee Helsingin Pasilassa, hyvien liikenneyhteyksien varrella. Tarjoamme työntekijöillemme kattavat työterveyspalvelut sekä liikunta- ja kulttuuriedun.

Lähetä hakemus ja CV palkkatoivomuksineen 25.7.2024 klo 16.00 mennessä osoitteeseen hakemukset@aliupseeriliitto.fi.

Aliupseeriliitto kutsuu osan hakijoista haastatteluun 13.8. Järjestösihteeri aloittaa tehtävässä 1.10.

Lisätietoja tehtävästä antaa puheenjohtaja Mika Tiitinen (050 3531 379) keskiviikkona 12.6. klo 12.00 – 14.00, torstaina 13.6. klo 12.00 – 14.00 ja tiistaina 18.6. klo 12.00 – 14.00.

Aliupseeriliitto edustaa Puolustusvoimien palveluksessa olevia aliupseereja, lentokonemekaanikkoja, mekaanikkoja sekä sopimussotilaita. Liiton 19 jäsenyhdistyksessä on tällä hetkellä noin 3600 jäsentä. Aliupseeriliitto turvaa ja edistää tinkimättömästi jäsentensä palkkauksellista, ammatillista ja oikeudellista asemaa yhteistyö- ja kehityshakuisella asenteella.