Vapaa-ajan tilat ja palvelut

Aliupseeriliiton jäsenet voivat varata vapaa-aikana käyttöönsä Aliupseeriliiton Vierumäellä sijaitsevaa mökkiä ja Helsingin Pasilassa olevaa asuntoa. Myös Julkisten ja hyvinvointijärjestöjen liitto JHL:n lomakohteet ovat JHL:n yhteisöjäsenliittojen jäsenten (Aliupseeriliitto, Rajaturvallisuusunioni, Tulliliitto, Vankilavirkailijoiden liitto) jäsenten käytössä.

Aliupseeriliitto, JHL ja SAK ovat sopineet useiden palveluntarjoajien kanssa jäsenetuhintaisista palveluista. Edut ovat saatavilla Aliupseeriliiton jäsenkorttia näyttämällä tai kertomalla varauksen yhteydessä alennuskoodi. Pääosa alennuskoodeista on kerrottu kohteen esittelyn yhteydessä. Muut koodit on luettavissa Aliupseeriliiton jäsensivuilla.