Aliupseeriliitto ry

Aliupseeriliitto turvaa ja edistää tinkimättömästi jäsentensä palkkauksellista, ammatillista ja oikeudellista asemaa yhteistyö- ja kehityshakuisella asenteella. Liitto edustaa Puolustusvoimien palveluksessa olevia aliupseereja, lentokonemekaanikkoja, mekaanikkoja ja sopimussotilaita.

Ammattisotilas_aliupseeriliitto

Uutisotsikot

20.4.2018 Suunnistusmestaruus 2018

Aliupseeriliiton suunnistusmestaruuskilpailut järjestetään Suunnistuksen sotilaiden SM-kilpailujen yhteydessä Rovaniemellä 17. – 20.9.2018.

28.3.2018 Haku merivoimien pääluottamusmieheksi

Aliupseeriliitto hakee merivoimien pääluottamusmiestä 28.2.2020 päättyvälle kaudelle. Pääluottamusmiehen sijoituspaikka on merivoimien esikunnassa

Osaava jäsen

Osaava jäsen_kansi_web